2006-10-19

Det här med bulle? Eh?

Det här med blogg? Eh? Jag vill få fram den där pinsamma tystnaden som Ulla Skog fick när hon droppade repliken: ”Det här med bulle?” I filmen Yrrol.
Jag åkte till Skåne. Jag är i Skåne. Jag är i Lund. En vän som bor i Skåne sa till mig att det bästa med Lund är att man slipper alla jävla skåningar. Kul och sant.
Jag har ju nu då svalt min politiska korrekthet (eller kanske låtit den blomma ut beroende på vilket politiskt perspektiv man har.) och skapat ett jävla MySpace konto åt bandet.
Känns lite sellout-HM-babylon-komersialism att göra det. Men jag tror bara det är för en snubbe på skivbolaget en gång mumlade lite negativt om sajten. Dubbelmoralen sprutar ur öronen på mig, och ingen är gladare än jag.

www.myspace.com/detfunkar kommer adressen bli. Ha överseende med allt. Jag jobbar på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Götta, nu kan jag kissa på dig för att du har myspace! och jag är 250 mil bort så du kan inte kissa tillbaka (fast jag tror att jag har sisådär 20-30 innestående kissningar ändå?)